2009-11-24

Nu ni....

Hej!

Jag vill bara berätta att nu har mitt fixat en personlig tränare åt mig. Eller nja, med hjälp av Christin förstås. Asså, De där två borde inte få prata med varandra. De hittar bara på en massa dumheter då! Men matte, hon tycker så klart tvärtom, som vanligt...!

Den här tränaren är väl till för matte också antar jag, han ska hjälpa henne att bli bättre på att göra livet surt för mig! Jo, det är sant, han har redan varit här en gång. så jag vet. *suck* Alla dessa regler... Vad ska vi med dem till? Jag har klarat mig alldeles utmärkt hittills, att ignorera matte funkar jättebra. Och seriöst, hur petig får man vara egenligen? Några saker måste jag ju få trascha, jag menar, kom igen!

Ja, ja... Men vad ska man göra, en stackars liten hund som jag? Jag får försök göra det bästa av situationen helt enkelt...

Ja, jag behövde bara få beklaga mig lite.

Tack för att ni lyssnade, eller läste... Äh, ni fattar vad jag menar! Jag uppskattar det verkligen! :) Matte bad mig föresten att hälsa och tacka Christin för att hon hjälpt henne fixa det här. Så jag får väl göra det då...

Ni får ha det så bra allesammans! Vi hörs.

Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar