2009-12-27

Min första jul :)

Hej allihopa!


Hoppas alla har haft en bra julhelg! Här kommer lite bilder från min.



Bilden ovan är tagen dagen före julafton, efter att matte tagit in en hel gran i vardagsrummet, jo, det är sant! Vi har ett träd hemma just nu, INNOMHUS! Ja, nog visste jag att matte var lite speciell va, men nu börjar jag bli lite orolig faktiskt...


Bilden nedan är tagen på den årliga julfesten för assistenterna. Inte världen bästa bild kanske, men det var den enda bilden med bara mig på, och man kan nästan se mitt nya, fina julhalsband som matte köpt. Jag vill passa på tacka för alla fina julklappar jag fått, appropå julfesten, matte tackar förstås så mycket för sina också! Och när jag ändå håller på så vill jag och matte tacka för alla julkort/nyårskort vi fått, per post och e-mail.




Jag på julafton, hemma hos "mormor" och "morfar."





Nedan ser ni mig på samma ställe på juldagen. I bakgrunden syns mattes manuella rullstol som hon har varit tvungen att sitta i, även hemma, den senaste veckan, eftersom hennes innepermobil gick sönder på julafton. Så nu måste hon bli skutsad överallt eftersom
hon inte kan ta sig fram på egen hand i den manuella rullstolen Kul va?!

Till sist vill jag och matte önska er alla god fortsättning och ett riktigt gott nytt år! :)

/Lucy






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar