2010-04-19

Nu är det vår :)

Hej igen!
Ja, nu börjar det verkligen bli vår! :)
Idag "invigde" jag fotbollsplanen, utanför vårt hus, för i år. Jag har inte kunnat leka där sedan före jul! Det har varit för mycket snö där, fram tills alldeles nyligen. Matte har inte ens kunnat åka in på planen, för det har legat en stor snöhög i vägen. Eller hög förresten, det var snarare ett berg!
Men idag fick jag äntligen gå och leka där igen! :) Den är bra att ha när man inte hinner gå till hundrastgården av någon anledning, ett bra alternativ.
Så nu känns det som vår. :) Och det får en att tänka på sommaren och allt roligt man kan göra då... Bada till tex... Det är det bästa som finns!
Här kommer en bild från när jag var iväg och badade med Jaffa och Tea förra sommaren. Det är Christin som har fotat


Man blir trött av att simma, jag tror jag måste sätta mig ner och vila en liten stund...


Det var allt för idag...
Ha det så bra allihopa! Vi hörs.
Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar