2010-10-28

Är allt bra matte?

Hej!


Idag gjorde matte något jättekonstigt! Helt plötslig så lade hon sig ner på köksgolvet! Undrar om hon mår bra egentligen alltså...? Någon borde ta tempen på henne och kolla om hon har feber eller något sånt.


Jag måste bara visa lite bilder från när hon låg och kravlade på golvet.


Hallå, vad har tagit åt matte? Hon ska väl inte ligga på golvet, eller?!

Vad har du där? Åh, en boll! Passa till mig då!


Det var ganska mysigt att ha matte på golvet ändå, märkte jag. Jag passade på att pussa lite på henne när hon var på en så bra nivå. Det var ju jättelätt att komma åt ju! :)

Men ibland tyckte matte att jag var lite för på...

Det här med att du kommer ner på golvet kanske inte var en så dum idé ändå, matte. Det tycker jag du ska göra om! :)


Jaha, det var allt jag hade idag. Vi hörs igen en annan dag, så snart det går.

Ha det bra tills dess!


Hälsningar Lucy






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar