2011-01-19

Länge sedan sist......

Hej på er!

Nu var det länge sedan jag bloggade. Matte har såmycket annat i huvudet just nu, med träning och andra saker. Så hon har inte orkat hjälpa mig skriva på ett tag nu. Men vi har inte glömt bort den, eller er som läser den. Vi kommer snart igång igen! :)

Just nu håller jag på att lära mig att larma ifall det händer något med matte, tex när vi är ute någonstans själva, bar hon och jag. Då ska kunna springa fram till någon person i närheten och få med mig honom eller henne tillbaka till matte.

Det är det absolut svåraste momentet i utbildningen, så det är bra att vi börjar med det.

Nu vet ni lite om vad jag gör för tillfället. Ni får ha det så bra så hörs vi snart igen, så snart som möjligt.

Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar