2009-12-11

Ska till min andra familj i helgen.... ;)

Hej!

Ja, jag ska vara hos Jaffa och gänget över helgen. Matte och jag åker dit nu i eftermiddag, och sedan ska hon och Christin gå på hundmässan både lördag och söndag, så jag blev erbjuden att stanna kvar enda tills på söndag kväll! Det tackar man ju inte nej till, tänk, en hel helg med Jaffa...! Och de andra är förstås också schyssta. :) Den där Christin är inte dum hon! Hon får nog nåt riktigt fint av tomten, eller vad han hette, i år.

(Matte har sagt att om man är snäll så kommer nån som heter "Tomten" och hälsar på en om ett par veckor, eller vad hon sa...? Jag fattar ingenting, men vi får väl se vad som händer)

Det ska bli så kul att träffa Jaffa igen! :D

Ha en jättetrevlig helg allihop! Det tänker jag ha. :)

Med vänlig hälsning
/Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar