2010-05-14

HP och BIR! :D

Hejsan!
Jag har varit på utställning igen, (inoff) och fått HP och blivit BIR! :D Visserligen var konkurrensen inte så hård, (jag var ensam Tollare där) men ändå. :) BIR är ändå BIR, eller hur? ;) Vi behöver inte låtsas om att det var en inofficiell utställning. ;)
Nu börjar jag få rutin på det här med utställningar, jag var kanonduktig!
Titta va fint jag gick i ringen! Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. :)

Öronen låg inte rätt men man kan inte få allt heller. Det stod inte med i kritiken ändå så. Jag fick väldigt fin kritik faktiskt. :) Jag skulle lägga in den här om jag kunde, om matte kunde se vad det står på lappen...! *Suck* Ja, ja, hon får väl be någon hjälpa henne att skriva rent den, så får matte hjälpa mig att skriva in det här senare...
Trotts att öronen ligger fel så tycker jag att jag är rätt fin på den här bilden, eller?
Ja, man ser ju inte hur det ser ut från sidan, men ändå.


Och nedan ser ni rosetterna som jag vann, fina va?! Christin gjorde förstås också ett jättebra jobb, hon hjälpte ju mig att få mina fina priser! :)
Nästa gång jag ska ställas ut blir i juli, på Tollarspecialen. Det känns lite pirrigt faktiskt, det är ju mer på riktigt liksom, på allvar... Men det ska bli jättekul! :)

Nu måste jag börja avrunda...
Ha det så bra allihopa! Vi hörs.

Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar