2010-08-01

Tog en tur in till stan idag

Hej på er!


Idag tog matte och jag en tur en till stan. Och jag gick lös hela tiden! Duktigt va? Det är inte det lättaste ska jag säga, många störningar! Fast jag klarade det riktigt bra tycker jag. :) Men tror ni att matte kom ihåg att ta kort eller? Nä, man tror att ens matte skulle vilja föreviga när man går lös genom gamla stan för första gången, men nej då, det glömmer hon! Men det togs några bilder på pendeln i alla fall...


Här ligger jag med mitt provisoriska "tjänstetäcke" på mig. Matte har skrivit "under träning" på det, så att folk ska veta att jag "jobbar" och inte får störas. Jag kommer få ett riktigt tjänstetäcke när jag och matte klarat inprovningen.


Bäst att hålla sig nära matte...


Man måste ju hålla koll på henne, det är ju mitt jobb, eller ska bli i alla fall. Typ, ja någonting ditåt i alla fall....

Nej, nu måste jag avluta för idag...


Ha det bra allihopa! Vi hörs.


Hälsningar Lucy





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar