2010-10-04

Jag blev godkänd! :D

Hej!




Här ser ni ett blivande servicehunds-ekipage! :) Yes, jag och matte har klarat inprovningen! Nu får jag börja utbilda mig till servicehund! :D


Så här glad blev matte när hon fick beskedet, hon var helt likblek innan kan jag säga... Sen höll hon på att börja grina, och sen kom det här leendet. :)


Jag fick prova ut ett täcke som jag ska ha under utbildningen, men vi fick inte med oss något hem. Instruktören kommer ha med sig ett täcke på första träffen. Vilken instruktör det blir är inte bestämt ännu. Det kan ta en månad eller två innan vi får veta det...


Det har tagits en hel del bilder under helgen, men matte måste fixa lite med dem innan vi kan lägga in dem här. Så vi återkommer med fler bilder senare.


Ha det bra så hörs vi!


Hälsningar Lucy



1 kommentar: