2010-01-30

Har tränat lite kroppskontroll

Hej allihopa!
Idag ställde matte fram en pall, som jag skulle öva på att hoppa upp och ner ifrån några gånger, (hon ville få mig att förstå att det faktiskt är fysiskt möjligt för mig att göra det. Jag förstod inte riktigt det från början :) ), och sedan fick jag träna lite tricks uppepå den. Detta för att öva balansen, vad nu det ska vara bra för...? Ja, ja, matte verkade tycka att det var en bra idé i alla fall. Men hon får ju så konstiga Idéer ibland så... *skakar på huvudet*

Men jag kom kom i ganska bra höjd när jag satt där på pallen, det var lätt för matte att komma åt mig ordentligt. Och då kunde man ju passa på att gosa lite också... :)

Puss på dig matte!


Matte och jag igen...


Det var väl ungefär det jag hade att berätta om idag
Ha det så bra så hörs vi snart igen! :)
Hälsningar Lucy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar