2010-02-01

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...och permodäck

Hej på er igen!


Idag var vi ute på en lite längre promenad i det härliga vintervädret, jag älskar snö! :) Det gör egentligen gör matte det också, men hennes permobil och snön kommer inte riktigt överens med varandra... Men är man bara lite envis så går det! :)

Här poserar vi framför kameran, jag med min halti på. En sak som är jobbig när jag har den på mig är att alla tror att det är en munkorg, och att jag är bitsk. Det är jag absolut INTE! Jag ska ju bara lära mig att inte hänga så mycket i kopplet, tips från coachen, det är meningen att den ska tas bort såsmåningom.

Här är vi igen...

Tar sats...


...Och hoppar!

Har du nåt gott åt mig matte?

Och hon påstår att jag är matfixerad, jag förstår inte alls vad hon menar...?

Ja, det var den promenaden det, Så mycket mer har inte hänt idag faktiskt, som är värt att skriva om i alla fall. Men vi hörs snart igen. :) Ha det bra tills dess!

Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar