2010-08-18

Äntligen dags igen!

Hej!


Ja, idag var det äntligen dags att träffa Johan igen, min coach, ja han coachar väl matte lite grann också... ;) Vi har haft sommarlov ett tag nu, men idag var det "skolstart" igen. Och det tyckte matte var jätteskönt! Ja, jag blev väl inte direkt ledsen heller, jag gillar Johan jättemycket. :)


Vi åkte bil till ett ställe jag aldrig varit på förut, där vi mötte upp Johan och gick en långpromenad. Det var ett stort naturområde, jättekul! Jag gick lös förstås, men matte tycker att jag har börjat lyssna lite dåligt på sistonde. Då är det bra att kunna rådfråga Johan tycker hon. :)
Vi tränade bla lite "nära" och så fick jag söka efter min leksak jag hade med mig.
Jag och min lärare. :)




Matte, jag och Johan.

Det känns jätttekul att ha börjat "skolan" igen. Matte och jag längtar redan till nästa lektion! :)

Det får avrunda dagens inlägg. Vi hörs igen så fort jag hinner. Ha det bra till dess!

Hälsningar Lucy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar