2010-06-17

Sommarväder!

Hej, hej!
Tänkte lägga upp lite bilder från när vi var ute tidigare idag...
Ja, det här är ju vackra jag då... ;)
Här också, ute på grönbete. :)

Jag i profil, med slips, det är allt bra varmt asså...! Tur att man har vatten med sig ut!

Fast i skuggan är det ganska skönt...


När vi ändå var ute passade vi på att träna lite inkallning, jag lyssnade ganska bra i alla fall, tycker jag... ; ) Men matte vill tydligen finslipa den lite... "Den måste sitta bra till inprovningen." *Suck!* Matte, det är en halv evighet till den, den är i oktober! Huvudsaken är väl att jag är lydig då, eller? Måste jag vara det redan nu?! Jag ser ingen mening med det...! Ja, ja, om hon blir glad av det så.. Är matte glad så är jag glad, och det vill jag ju vara! :)
Det får avrunda dagens inlägg...
Tack för att ni kom hit! Hoppas ni vill komma och hälsa på här igen. :) Jag kommer tillbaka snart och berättar mer om mina äventyr tillsammans med matte. :)
Ha det jättebra allihopa!
Hälsningar Lucy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar