2010-09-15

Här kommer bilderna från semestern

Hej!


Jag lovade ju att lägga upp lite bilder från semestern på Mättinge, och man ska hålla vad man lovar. Så här kommer de! :)
Jag och Jaffa på promenad med matte, ja, min matte klarar att gå med TVÅ hundar samtidigt, det ni! ;)

Får vi godis snart?

Matte och jag tränar. Jag måste säga att jag tycker jag var riktigt duktig, trotts höglöp och allt!

Vi testade en apporteringslek som gick ut på att hämta så många saker som möjligt så snabbt vi bara kunde.
Men Jaffa förstod inte riktigt grejen med apportering... Men hon försökte i alla fall. Det är huvudsaken :)

Men jag hajade ju direkt vad det gick ut på så klart, men hade i och för sig och den här övningen förut...

Och så gick vi på mysiga långpromenader också.


Och en dag kom en kompis till Kicki och hälsade på med sin nya valp. Valpen och Jaffa blev snabbt kompisar, medan jag var mer skeptisk till en början... Men det gick över. :)

Så det har varit fart, men lite vila hann vi med också, vi var ju trotts allt på semester...

Det var de bilderna det...

Vi hörs igen en annan dag, ha det bra tills dess!

Hälsningar Lucy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar