2010-09-10

Semester på Mättinge

Jag och Jaffa :)
Hej!
Jag, matte, Kicki, Jaffa och Ida, en annan av mattes assistenter, har varit på minisemester på ett ställe som heter Mättinge, utanför Trosa. Vi hyrde stuga där. Det stället är helt handikappanpassat så det är lätt för matte att ta sig fram överallt, både inne och ute. Matte tänkte att det kunde vara bra att åka på ett litet "träningsläger" nu när inprovningen börjar närma sig, jag tajmade in höglöpet precis då vi var där, så jag var inte riktigt mig själv, men det gick ganska bra ändå tycker jag.

Jag återkommer senare med fler bilder, och då ska jag berätta mera om vad vi gjorde under de här dagarna också, förstås. Fortsättning följer...


Ha det så bra allihopa!
Hälsningar Lucy

2 kommentarer:

  1. Vi håller alla tummar vi kan inför inprovningen. LYCKA TILL!! Kram Ingrid

    SvaraRadera
  2. Hej Lucy och Sandra! Nu hittade jag hit, efter att din matte berättade om din blogg. Kul, nu ska jag följa vad som händer! Jag tror på er, men ska för säkerhets skull ändå hålla tummarna under inprovningen.
    Överlevde din matte min äppelkaka med hasselnötter i?
    Hälsningar Anna-Karin med eurasierna

    SvaraRadera