2011-02-12

Härligt med snö!

Hej allihopa!


Nu är det vinter igen! :D Mitt på dagen idag var jag ute och lekte i snön, och fastän matte är lite sjuk just nu så var hon med hon också. Kameran hängde med ut den med. Elina jobbade dag idag och hon är duktig på att fota, så matte ville passa på att få några fler bilder på mig medans snön ligger kvar.

Här ser ni resultatet av plåtningen. :)
Visst blir jag fin i snön? Den går så bra ihop med min päls. :)

Jag bara ääääälskar snö...!


Det är gott också!






Gräva är också kul.

Tjohoo!

Full fart!




Och sen ville matte ha några bilder på mig i mitt tjänstetäcke. Visst är jag snygg? :)



En till...


...Och en till....

Det var alla bilder jag hade idag...
Ha det så bra så hörs vi snart igen!

Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar