2009-08-24

Titta så duktig jag har varit idag! :)

Hej allihop!
Jag själv får rysningar när jag tänker på hur otroligt duktig jag var under dagens träningspass. Ja, matte är också nöjd...fast hon får inte rysningar som jag... ;) Fast hon sa att jag var jätteduktig. :)
Jag lägger ut lite videoklipp så att ni kan se själva.
Enjoy! :)
Jag och matte har taktiksnack innan vi kör igång



Här hämtar jag min älsklingsboll och lämnar den till matte, nja nästan i alla fall.
Jag ska ju egentligen lägga den i knäet på henne, men hon tyckte att det var rena undret att jag över huvud taget kom tillbaka med den.
Jag har nämligen spelat stendöv ett tag nu...

Titta så fint jag går! Matte mutade mig lite...men ändå. ;)

Här ska matte kasta iväg en tennisboll som jag ska hämta. Min matte är inte särskilt bra på att kasta boll ska ni veta... Hon har lite svårt att släppa taget om den, och den kommer oftast inte så långt heller. ;) Hon och en assistent brukar hjälpas åt att kasta boll. Jag tror inte att hennes händer alltid gör som hon vill, inte resten av kroppen heller, verkar det som. Det är väl därför jag ska lära mig hjälpa henne kan jag tro. Så jag kan ge en hjälpande tass då det behövs. Men här ville hon kasta själv i alla fall. Det tog lite tid men till slut gick det. Och den här gången släppte jag bollen på fotplattan istället för på marken, ett steg närmare knäet. ;)

Nej, nu måste jag börja avrunda. Det börjar bli dags för sista kissrundan innan läggdags...

Tack för besöket och välkommen åter! :) Sköt om er!

Gott natt och gott!

Mvh /Lucy med flock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar