2009-09-26

En hel vecka sedan sist!!!!!!!!!!!!!!

Hej på er!
Nu var det länge sedan jag bloggade igen... Men det är mattes fel! Hon påstår att hon inte har orkat skriva, för att hon inte har varit riktigt kry...? Vad är det för ursäkt egentligen?!
Ja, ja, nu är jag tillbaka i alla fall. :)
Och vad har jag haft för mig då? Tja, i måndags var jag och matte på kurs som vanligt, och det gick väl ganska bra, men stämningen var lite spänd efter att 2 hanhundar började slåss under en övning...
Gången innan gick det desto bättre. Då hade vi riktigt flyt! :) Men i måndags hade jag lite problem med koncentrationen.
Igår, fredag skulle vi egentligen ha åkt hem till Christin och sovit över, men hon kom hem till oss istället, för matte började känna sig lite febrig. Men vilken tur jad hade! Hon hade Jaffa med sig, så vi kunde leka i alla fall! :)
Idag har det inte hänt så mycket för matte är fortfarande ganska hängig, men jag tvingar henne att skriva ändå, hehe... ;)
Men nu är det dags att avrunda...
Ha det så jättebra allihapa, så hörs vi snart igen!
/Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar