2010-05-05

En eftermiddag med Blackie

Hej!


Idag har jag träffat Blackie igen. Det är alltid lika kul! Fast jag vet inte om hon tycker detsamma om att träffa mig... Men det gör inget, det är lika kul ändå! :) Vi var ute en sväng tillsammans som vanligt, och sedan fick vi vänta hemma, Blackie och jag, medan de tvåbenta gick och köpte mat och hyrde film...! Men det var i och för sig inte borta så länge. När de kom tillbaka hade de " moster" Jenny med sig. Hon ville träffa Jessica, för hon ska inte jobba på ett tag nu tydligen. Jessica ska åka på semester till ett ställe som heter Cypern, eller vad det var. Hoppas hon har det bra där! Jag vill också åka på semester, matte kör så hårt med mig...!


Nej, nu hinner jag inte skriva mer ikväll.

Men vi hörs snart igen, ha det så bra tills dess!


Hälsningar Lucy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar