2010-05-26

Idag var det dags att träffa coachen igen!

Hej!

Ja, idag träffade vi Johan igen. Det var superkul som vanligt! :) Vi började träna "plats" idag. När man ger det komandot ska jag stanna och lägga mig ner. Idag var jag första gången vi tränade det, så det är en bit kvar tills det sitter, men jag var jätteduktig så klart, som vanligt. ;)

Vi tränade "nära" också, och det är jag proffs på nuförtiden, eller börjar bli i alla fall. :) Johan tipsade matte om att använda mina älskade tennisbollar som belöning, (varför matte inte tänkt på det tidigare vet jag inte.) så hon provade det. Det var ju kanonkul ju! Jag gör vad som helst för en boll. :) Johan är smart han! :)

Matte har börjat bli nervös för det där lämplighetstestet jag ska göra snart, men nu efter vi har träffat Johan igen så är hon lite lugnare tror jag. Hon är alltid jätteglad efter våra träningspass med honom, jättepeppad!

Ja, det var maj månads träning med coachen...

Ha det så bra allihopa, tack för besöket! ;) Varmt välkomna åter!

Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar