2010-05-09

Utställning igen

Hej allihopa!
Idag har vi, jag, matte, Christin och Matilda, varit på utställning. Det var kallt! Matilda var snäll och hjälpte matte att ta bilder. Matte hälsar och tackar så mycket för hjälpen! Mamma Christin gjorde också ett jättebra jobb, som vanligt. :)
På bilden nedan sitter vi och fryser, och väntar och väntar...och väntar....
.....och väntar lite till...
Och så äntligen får jag gå in i ringen....

...och bli sågad...! Fast jag tävlade ju i vuxenklass, och tiken jag ställdes emot var 6 år. Till och med domaren tyckte det var lite orättvist, men men, det gör inget. Matte såg ändå det här mest som ett bra träningstillfälle, och det var ju en inofficiell utställning. Och jag skötte mig faktiskt jättebra, så det så! Hon tycker i alla fall att jag är superfin, och det är det fler som tycker. Min personliga tränare Johan till exempel! Ha!

Fast lite deppad var man ändå efteråt...

Aja, det är snart dags för nästa utställning, vi får hoppas att det går bättre då. :)
Jag återkommer med en rapport från den senare.
Tack för att ni kikade in och läste dagens inlägg, och varmt välkomna tillbaka! :)
Hälningar Lucy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar