2010-03-10

Cafébesök

Hej allihopa!


Idag har jag, och matte varit på hundcafé inne i stan, Jasmin och Jessica var också med. Och Jessica var ledig idag, så kul tycker hon det är att umgås med mig och matte, att hon gör det även på fritiden! ;) Ja, jag förstår, det är är ju svårt att vara utan mig. ;)


Jag fick åka pendeltåg in till stan, och det var ju ingen match. Sedan gick vi ganska länge innan vi hittade caféet. Inga problem med det heller allt liv och alla konstiga ljud runtomkring.


På hundcaféet gick det också bra, jag var lite blyg för vissa hundar, men inte rädd.
Matte tyckte att jag skötte mig bra. :)
Vi ska gå dit flera gånger så jag får träna mer.
Här står jag och väntar på att matte ska tappa något på golvet... ;)

På hemvägen fick jag både åka tunnelbana och tåg, och jag låg fint och kopplade av hela tiden... Ja, nästan i alla fall.

Ja, det är väl det jag har gjort idag ungefär...

Ni får ha det så bra allihop!

Hälsningar Lucy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar