2010-04-19

Bilder från i lördags...

Hej!


Jag lovade ju att jag ska berätta lite om hur jag har haft det, nu när matte varit på semester. Jag har haft det kanonbra! Jaffa och jag har lekt jättemycket så klart. :) Jag har levt riktigt flockliv, för det var fler än jag som var där och hälsade på, som mest var vi 5 hundar där samtidigt. Tur att det är ett stort hus!


I förrgår kom matte ut dit för att sova över en natt, och sedan tog hon med sig mig hem. När jag kom hem igår morse var jag helt slut alltså. Jag låg och sov större delen av dagen. Men vi var en sväng till hundrastgården på kvällen också, och då piggnade jag till förstås! :)


Här kommer lite bilder därifrån.



Här blåser matte i visselpipan...



...jag kommer, och vill ha godis.


Puh, dags att vila lite kanske? Men det är svårt när man har en hel rasthage att springa i...
(Men matte körde inte så hårt med mig som det kanske ser ut.)


Vilopaus med min gris.




Mmm, va god den är...!



Ja, det får sätta punkt för det här inlägget...

Vi hörs igen någon annan dag, ha det bra tills dess!


Hälsningar Lucy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar