2010-04-18

Unghundsbeskrivning

Hej!


Idag har matte, jag, Christin och Jessica varit på unghundsbeskrivning, eller vad det hette, i Vingåker. Alla mina kullsyskon förutom en av mina systrar, Lina, var där, och några av kusinerna i kull 18 också. Pappa var också där, tillsammans med sin matte Linda och hennes andra hund. Och så Ingrid och Jan-Erik förstås. Det var jättekul att träffa allihop! Så fort jag hörde Ingrids röst så blev jag helt överlycklig. :)
Här kommer lite bilder från dagen.


Här sitter jag och väntar på min tur att göra testet.

Här apporterar jag en dummie. Matte sa inte att jag skulle gå och ta den, men jag gjorde det ändå. Hon hjälpte mig inte ett dugg under testet, bussigt matte, verkligen! Och du tycker att jag ska serva diig, varje dag, i flera ÅR! Är det rättvist va!


Sedan fick jag springa fram till en död and. Det kanske var meningen att jag skulle apportera den också, men jag nöjde mig med att nosa på den. Jag föredrar att bära på gossedjursänder...



Lite senare fick jag simma! :D Der är ju det bästa som finns i hela världen! Här hämtar jag en dummie ur vattnet.
Nu är jag helt slutkörd...! Men roligt har det varit.
Tack alla ni som var med, för en jättetrevlig dag!
Hälsningar Lucy, ja, matte hälsar också förresten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar