2010-03-24

Dags att träffa coachen igen

Hej!
Idag har coachen varit här igen. Vi tog det ganska lugnt eftersom jag är lite hängig just nu. Det blev lite klickerträning och inkallning innomhus. Och så lite gos förstås. Det blir det alltid när Johan kommer, han tycker så mycket om mig förstår ni. ;) Idag sa han att han skulle behöva en Tollare i flocken, och att jag kunde få följa med honom hem. :) Men matte vill ju ha kvar mig så det blev ingenting med det. Jag gillar ju båda två men jag kan inte lämna matte, hon behöver ju mig.
Matte hade skrivit ut lite papper om min utbildning, och vilka moment som finns med på inprovningen, som Johan fick läsa. Han trodde inte att det skulle vara några problem alls för mig att klara det, vi behöver bara träna lite till på vissa saker, men det fixar sig. Han tror stenhårt på mig. :)
Så här mysigt kan det vara att träffa sin privattränare. :)
Nu måste jag börja avrunda...
Ha det så bra allihopa! Vi hörs
Hälsnngar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar