2010-03-04

Höftleds- och arbågsröntgen


Hej!

Idag har varit på djursjukhuset, för att få mina höfter och armbågar röntgade. Det var lite läskigt tycker jag. Ja, jag tycker inte så mycket om veterinärer, men det gick bra till slut ändå. :) Innan jag röntgades fick jag en lugnande spruta, så att jag skulle somna. Jag var jätteduktig när jag fick sprutan, sa inte ett ljud. :) Fast de stack med rackt i en muskel!

Jag har varit lite groggy idag, efter den där sprutan jag fick, men det blir nog bra tills imorgon.

Nu är det bara att vänta på att matte ska få resultatet hemskickat Hon är nog lite nervös tror jag... Vi får hålla alla tummar, tår och tassar för att allt är som det ska!

Nä, nu måste nog jag och matte gå och lägga oss, vi är båda ganska slut...

God natt och sov gott allihopa!

Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar