2010-03-18

Tillfälligt "tjänstetäcke"

Hej igen!


När vi var på utställning så köpte matte en reflexväst åt mig. Den tänkte hon använda som "tjänstetäcke" tillsvidare, till dess att jag får mitt "riktiga". Hon tycker alltså att jag ska ha på mig den här västen när vi är ute och tränar, så att folk vet att jag inte får störas. Matte ska skriva någonting i stil med "Under träning" på den. Självklart måste jag lära mig att jobba under störning också, men det kan ändå vara bra att folk vet att jag är under träning.


Så matte tycker att det här med reflexvästen var en var en jättebra idé, men jag håller inte riktigt med...




Jag tycker INTE om det! Men det är bara att vänja sig, säger matte. Då kan väl hon ha på sig den, om hon nu tycker att det är så jättebra!

*Suck*

Det var det jag hade att berätta idag.
Vi hörs snart igen, ha det bra så länge!

Hälsningar Lucy





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar