2010-03-06

Matte och jag firar 1 år tillsammans idag!




Hej!

Idag är det exakt år sedan jag flyttade hem till matte. :) Vilken år det har varit! Matte ångrar inte för en sekund att hon köpte mig, så klart. :) Och hon är enormt tacksam för att hon fick bli min matte! :) Hon vill tacka Ingrid och Jan-Erik så mycket för förtroendet! (Och allt stöd.) Ja, jag har nog förändrat mattes liv väldigt mycket till det bättre. Hon brukar fråga mig:

- Vad skulle jag göra utan dig, Lucy?
- Ja, ingen aning, tänker jag då. ;)

Fast det finns andra som hon inte heller hade klarat sig utan undan den här tiden, säger hon. Christin förstås, matte är otroligt tacksam för all hjälp hon fått, och fortfarande får, av henne!
Och jättetack till ALLA er som finns där och stöttar matte och mig! Jag vet att det betyder jättemycket för matte!

Och så är hon självklart jätteglad över att det blev just en Bluenoser, förstås! :)

Oj, det här blev det värsta tacktalet...! Aja, sån är hon, min matte, väldigt känslosam! :)


Men nu får jag nog börja avrunda...


Ha det så bra allihopa, sköt om er!

Hälsningar Lucy med flock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar