2010-07-26

Nu är ALLA hemma igen!

Hej!
Ja, nu är alla hemma igen efter vår lilla minisemester...
Jag
Ninja

och Kiarah!
Ja, "mormor" har haft lite svårt att släppa taget om henne, men hon och "morfar" åkte till Skåne i fredags, så katterna har varit hos Jasmin. Och nu när matte och jag kom hem så åkte Jasmin och lämna båda katterna till matte, så nu är hela flocken samlad igen. :) Kiarah kanske inte älskar mig precis, men hon verkar inte må dåligt heller, som hon gjorde när jag var liten och nyinflyttad. Jag är ju stor tjej nu, och jagar inte henne längre. Om jag gjorde det skulle inte matte tagit hem henne igen, utan låtit henne vara kvar hos "mormor" och "morfar" Matte vill ju att Kiarah ska må bra så klart.
Så nu hoppas vi på att allt går bra!
Det får avsluta dagens inlägg...
Ha det gott allihopa! Vi snart igen.
Hälsningar Lucy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar