2010-07-26

Tollarspecialen 2010

Hej!
Nu är jag hemma igen efter en helg på Kolmården! Matte och jag har ju varit där på Tollarspecial i helgen.
Både matte och jag tyckte var jättekul och spännande, fast vi kunde ju ha haft lite bättre väder, men man kan ju inte få allt... Här nedanför ser ni vår helt gigantaska som vi bodde i, hehe. ;) Vi fick möblera om lite så att matte att matte skulle slippa att sova på verandan...
High five, matte! Här sitter matte och jag och umgås lite innan middagen.

På söndagen var det dags för utställning, min fjärde, jag börjar bli rutinerad! ;)
Den här gången var det Jessica som ställde mig och Kicki (Ja matte försöker lära sig säga rätt, att skriva det är i alla fall en början ;) ) var fotograf. Det gick jättebra, jag fick visserligen inget pris men matte är jättnöjd med både min och Jessicas insatts, så det gör ingenting. :)



Typiskt att det skulle börja klia just när jag ska visa upp mig för domaren...!


Det var verkligen jättekul på specialen! Vi träffade många trevliga två- och fyrbeningar. Pappa och Linda var där, och Ingrid och Jan-Erik förstås, med mormor moster Lisa, Fia Linus och Rewa. Och min kullborsa Hector, och kusin Rappe som är kullbror med Rewa, och många fler.
Matte och jag ska definitivt och på specialen nästa år också! :)
Nu måste jag börja avrunda... Vi hörs igen en annan dag. Ha det så bra tills dess allihopa!
Hälsningar Lucy





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar