2010-07-28

Var på hundcafé idag...

Hej!




Jag var på café idag med min kompis Mini, ja, och så några tvåbeningar också förstås. Matte, Kicki och Kickis syster Elin, som är matte till Mini. Vi hade jättekul. Mini och jag fick också fika, jättegott hundgodis! :) Sedan fick vi leksaker också! Matte köpte en pipis och en mjukishöna, som piper den också, till mig. Jag bara äääälskar den! Mini fick en nalle.


När vi var där inne på caféet kom en kille in dit och frågade personalen om han fick filma där, det fick han, eller ja, han var reporter, så han gick och hämtade de andra i sitt team. De intervjuade först Elin, och sedan frågade de matte om de fick ställa några frågor till henne också, och det sa hon att de fick. De frågade hur många fästingar jag haft i sommar och vad hon har för knep för att hålla dem borta. Efter det ville de filma mig och Mini lite mer, och en annan hund som var på caféet. Sedan hände inte så mycket mer. och till slut var det dags att åka hem. Väl hemma tyckte matte det var dags att avmaska mig, så nu är jag nyavmaskad också.


Så mycket mer har inte hänt idag.

Jag återkommer så snart jag kan. Ha det så bra allihop!


Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar