2009-09-19

Länge sedan sist...







Hej!



Nu var det länge sedan sist jag bloggade. Matte har haft det lite kämpigt i veckan, så jag gav henne några dagars ledighet från skrivandet. Hon är i och för sig ganska trött idag med, men nu tycker jag att det får vara nog! Jag menar, hon kör ju med mig, så då är det inte mer än rätt att jag kör med henne också!




Men jag sa att det inte behöver bli ett så långt inlägg ikväll, det har ju hänt ganska mycket sedan sist, så jag får berätta det mesta imorgon, när matte förhoppningsvis är lite piggare....




Igår eftermiddag kom Kicki, eller som matte säger, Christin, (?!) och hämtade oss, vi åkte hem till henne, jag och matte har sovit över där inatt. Jag blir lika glad varje gång vi ska dit, jag känner på mig när det är på gång! :) Det betyder ju att jag får busa massor med Jaffa! :D Och matte tycker också det är jättemysigt att vara där. :)




Jättetack till Christin med familj för att ni står ut med oss!;) Vi har ju nästan flyttat in vetja... ;)




Idag, när vi kommit hem igen, skulle matte iväg och rida. Förutom Sara skulle både "mormor" och "morfar" med, så matte tyckte att jag kunde få följa med jag också. :) Ibland är hon ganska schysst ändå faktiskt... Under tiden matte red var jag ute och utforskade omgivningarna tillsammans med "mormor" och "morfar". Och vet ni vad? Jag fick BADA! :D




Nä, nu börjar matte se riktigt trött ut, så det är nog bäst att jag avslutar det här inlägget nu... Fortsättning följer! God natt på er alla!




Hälsningar Lucy med flock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar