2010-06-18

Har varit ute och tränat igen...

Hej på er!


Matte och jag har varit ute och tränat, lite "plats" och sedan lite inkallning. Lite lek med boll hann vi också med. Sedan tänkte jag att jag skulle gå på en egen liten upptäcksfärd, jag är ju stor nu, jag klarar mig själv. Men det tyckte inte matte var någon bra idé... Hon blev inte glad. Fast sedan gjorde hon samma sak mot mig, hon stack och gömde sig så att jag fick springa och leta efter henne istället. Vad är det för stil va?! Först säger hon att jag gör fel när jag gör så, och sedan gör hon samma sak emot mig! Snacka om dubbelmoral! Är det att föregå med gott exempel? Hon får väl leva som hon lär, tycker jag faktiskt!
Ja, ja... Hon är som hon är, matte...
Innan vi gick in igen fick jag leka fotomodell, på ett bord här utanför.
Visst är jag snygg? ;)

Jag och matte...
Nu ska jag alldeles snart åka ut till min andra flock. ;) Ja, matte ska också med. Vi ska vara där till imorgon eftermiddag.
Ha en trevlig helg allihopa! :) Vi hörs.
Hälsningar Lucy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar