2010-06-27

Har varit borta över midsommar...

Hej!


Ja, som rubriken lyder så har jag, och matte, varit borta över midsommar... Eller, nja, borta och borta förresten. Vi har, precis som förra året, firat midsommar med Christin, matte, du skalle ju säga Kicki sa vi ju! *Suck* Ja, ja, du lär dig väl såsmåningom...kanske, och hennes familj, och några till, jag tror att ett några av dem var kompisar, och några släkt. Det var i vilket fall som helst jättetrevligt! Som alltid. :) Och både jag och matte vill tacka så jättemycket för att vi fick komma i år också!


På bilden nedan ser ni mig liggandes under matbordet på altanen. Det gäller ju att vara strategisk, man vet ju aldrig när någon råkar tappa något på golvet... ;)



Matte och jag vill också passa på att skicka en försenad midsommarhälsning till alla er som läser detta.


Tack för att ni kom hit och hoppas vi "ses" snart igen! :) Jag uppdaterar så fort jag kan.


Ha det så jättebra allihapa! Vi hörs.


Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar