2010-06-23

Träffat Johan igen...

Hej igen!

Igår tränade jag för Johan igen, tillsammans med matte förstås. Och det hände något jättekonstigt! Vi var näre i parken och jag gick som vanligt med nosen i backen, matte försökte kalla in mig, men jag hade ju betydligt viktigare saker för mig. Det måste matte ändå förstå, tänkte jag. Helt plötsligt ropade hon "NEJ!" och det sprutade upp vatten på mig från ingenstans!

Jag blev så chockad så jag flög upp i mattes knä! Efter att det här hände tyckte jag att det var bäst att hålla sig nära matte... Vi gick på en långpromenad, Sam, en av Johans hundar, fick följa med som sällskap. Jag gick okopplad i stort sett hela promenaden, och fick jättemycket beröm. :)

Nu dröjer det till Augusti innan jag ska träffa coachen igen. Vi får se hur långt jag kommit tills dess... Även om han har semester lär jag inte få så mycket till sommarlov, om jag känner min matte rätt. Fast det förstås... Hon försöker faktiskt se till att jag får ha lite kul ibland också...

Efter att Johan åkt blev Jessica dålig och fick åka hem. Stackarn, hoppas hon mår bättre snart! Krya på dig Jessica!

Ja, det är väl ungefär det som har hänt idag...

Jag återkommer så snart jag kan. Ha det bra tills dess!

Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar