2010-06-23

Vad ska jag med koppel till?

Hej!





Ja, koppel är väl onödigt? Jag har varit på promenad utan, och det gick hur bra som helst! Och är så glad och stolt. :) Ja, jag med, jag är så begåvad att jag förvånar mig själv! Det är faktiskt inte så dumt att vara lydig. Jag får så mycket tillbaka, jag får ju gå lös mycket mer då till exempel. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men, jag kan faktiskt rekomendera er andra på fyra ben där ute, att vara lydiga. Man vinner jättemycket på det, får mycket mer frihet, tro det eller ej! Men det är "frihet under ansvar" som Johan och matte säger. Men det är värt att låta matte bestämma, jag slipper ju gå med koppel då, för det mesta i alla fall, och det är jätteskönt! :)



Det får avrunda dagens inlägg...

Ha det bra allihopa! Vi hörs.



Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar