2010-02-01

1 februari...

Hej!


Idag är det den 1 februari, idag är det exakt ett år sedan jag och matte träffades för första gången! :) Då var jag 4 veckor gammal. Matta säger att hon aldrig kommer glömma den dagen, och det förstår jag... Hon fick ju träffa MIG! ;) (Men vid det här tillfället visste hon inte vem av oss tikvalpar som skulle bli hennes.)


Här kommer lite bilder från den dagen. Hon tog ju förstås massa bilder på mina syskon också, Men matte vill inte lägga in dem här när hon inte frågat om lov först, och alla bilder nedan är tagna med mattes kamera.



Första mötet. Ingrid (min uppfödare hjälpte matte att ta det här kortet, Tack för hjälpen Ingrid! :)


Här är jag på väg fram för att nosa lite...

Skorna var spännande...



Lilla söta jag :)

Den här bilden får avsluta det här inlägget. Tack för att ni kom hit, och hoppas att ni kommer tillbaka! Det vore jättekul. :)
Ha det så bra allihop!
/Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar