2010-02-05

Photoshoot...

Hej igen!
Idag har vi haft photoshoot här hemma. Matte och Jasmin har tagit bild efter bild efter bild efter--- Ja, ni fattar. Hur länge som helst alltså! Jag lägger upp några här, så får ni se... :)
Här ä-- Men vad är det här?! Matte, varför har du lagt in en bild på Ninja här för?! Det här är ju MIN blogg, den heter "Lucy's blogg", inte "Ninja's"! Hon får väl skaffa en egen...!
Här är jag i alla fall... Det är dags att klippa sig nu, matte börjar bli lite stressad... Jag måste ju bli fin till utställningen. Men om det inte blir av innan fredag nästa vecka, hjälper Jessica matte med det då har hon sagt. Det är bra att vi har Jessica tycker jag. :) Hon är liksom en i flocken på nåt vis, precis som Christin och hela hennes flock. Vad skulle vi göra utan våra bunusflockar? :) *Harkel* Ja, där gled jag från ämnet lite tror jag... Var var jag någonstans...? Jo, just det! bilder var det ja. ;) Ja, det här är jag... Nästa!

Modellyrket är tufft...


Här är matte och jag, matte med det obligatoriska flinet. ; )



Ska du inte sluta fota snart...?!



Fler bilder kommer. Alla fick inte plats i samma inlägg...
Vi hörs snart igen, om ni vill komma tillbaka, och det hoppas jag ni vill! ;)

Ha det bra så länge!
Hälsningar Lucy

1 kommentar:

  1. Ninja är jättesöt, kul att få se henne! Kortet där du sitter är också bra, öronen på plats, hehe! Kram ingrid

    SvaraRadera