2010-02-14

Glad Alla Hjärtans Dag!

Jag och matte...
Vi igen...

Matte och Blackie, Blackie passar på att ge matte en alla hjärtans dag-puss :) (Bilderna på mig och matte är inte tagna idag.)



Hej!

Ja, idag är det alla hjärtans dag. Hoppas ni har haft en bra dag allihopa! Det har både matte och jag haft. "Mormor" kom och hämtade mig vid tolvtiden, för matte skulle följa med hem till Jessica ett tag, hon har flyttat nyligen och matte har inte varit och hälsat på sedan dess. Egentligen tror jag de tänkte ta med mig, det var nog planen från början, men då måste vi ta mattes bil dit. Det blir så dyrt om jag ska åka med i färdtjänstbussen, och vi kunde inte ta bilen idag. Det får bli en annan gång istället. :) Matte hade i alla fall jättetrevligt! Skönt att komma hemifrån lite tyckte hon... Och jag gillar ju att vara hos "mormor."

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt, matte har inte orkat göra så mycket. Hon verkar ganska trött. Och därför får jag nog börja avrunda nu, så att hon är pigg tills imorgon. :)

Sköt om er! God natt!

Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar