2010-02-20

Inget inlägg igår...

Hej, hej!





Igår blev det inget blogginlägg, för jag var inte hemma... Eller, jo på sätt och vis... Jag har umgåtts med min bästaste bästis Jaffa sedan igår kväll, och sov över tills idag, tillsammans med matte. Lika mysigt som vanligt! Och igår fyllde Christin år. Matte har redan grattat förstås, men jag vill också gratta ju. Jag hade så mycket annat i huvudet igår, så jag missade nog det då. Så grattis i efterskott! Vi lyckas ofta pricka in någons födelsedag när vi ska dit, förra gången var det Patrick som fyllde år. Men ingen av barnen har fyllt år medan vi har varit där än.



När vi kom hem idag satte sig matte framför datorn och beställde lite saker på "Börjes" hemsida. Två böcker, en till klickerbok som hon kan jobba vidare med när vi kommit lite längre i träningen, och en om rallylydnad. Matte tror att det är en sport som skulle kunna passa oss. Hon köpte och en lite större bur än den jag har nu.



Vi har tränat lite grann idag också, innomhus, det går ju inte att träna ute i det här vädret!

Vi tränade lite inför utställningen, på att hoppa upp i knäet och så fortsatte vi jobba på det här med klickern, snart sitter det nog. :)

Det är väl ungefär det vi har gjort hittills den här helgen...

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!

Hälsningar Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar