2010-02-05

Snö, snö och lite mer snö...!

Hej, hej!


Ja, nu är det mycket snö alltså, så mycket att matte knappt kan gå på några promenader med mig! Hon tar sig liksom inte fram, det ligger snö i vägen överallt! Assistenterna får gå ut med mig själva istället, det ska ju egentligen inte behöva vara så, men det kan inte hjälpas...


Det kanske inte sig så farligt ut på bilden nedan, men matte kunde inte ens gå vår lite kortare runda runt kvarteret igår. Helt plötsigt låg det en stor, hög snövall mitt i vägen. Nu börjar till och med matte, världens mest snögalna människa, (Ja, jag vet, det går inte ihop i mitt huvud heller. Tjejen sitter ju i rullstol...!), att tröttna. Vi kan ju inte träna ordentligt, okej, vissa saker går att träna inomhus, men en del grejer MÅSTE man träna på ute. Hur tränar man att vara lös utomhus inne till exempel?


Ja, ja, här kommer lite bilder från när jag och Jasmin var ute idag...

Här kanske det inte ser så illa ut som sagt, men.....



...kolla här...



...och här...



...här också, men jag gillar ju att böka runt i snön, så mig gör det inget. ;)




What's up?

Ja, det var det det...

Sköt om er! Vi hörs

/Lucy






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar